Sunday 5 August 2012

Dramatic Exfoliating Massage


Aku baru 3 minggu menggunakan produk ini. Sebenarnya kulit muka aku bukanlah bermasalah sangat. Aku tidak pasti sangat adakah sebab penggunaan produk Giffarine terutama Jus Delima setiap hari kulit muka aku ' maintain' berseri. Saat mengira usia menjejak 40-an ini aku menjadi gusar juga sekiranya aku tidak dapat kekalkan apa yang aku ada hari ini. Ini bukan bermakna aku tidak sanggup menerima kenyataan dan kejadian setiap orang akan mencapai saat itu juga. Namun aku berusaha juga untuk meminimakan tidaklah sampai orang melihat aku tua 10-15 tahun dari usia sebenarku.

Aku biasa guna skrub muka menggunakan karot sahaja. Tapi satu ketika apabila blender di rumahku dipinjam oleh bonda masa majlis kenduri aku jenuh memikirkan macam mana nak habiskan masaku bersantai saat itu. Selepas selesai menyiapkan kerja rumah aku membelek-belek stok Giffarine untuk di hantar kepada pelanggan. Tiba-tiba aku terima sms dari seorang pelanggan dari selatan yang meminta postpone dulu barangannya kerana dia tiada di alamat rumahnya kerana berkursus untuk seketika. Aku menyusun semula barangnya ke dalam kotak. Sambil-sambil tu merekod stok yang baru di pesan oleh pelanggan. Aku terpegang kotak Dramatic Exfoliating Massage. Terdetik di hati, kenapa aku tidak sahaja guna produk itu. Aku lihat wajah pelangganku itu juga begitu mulus. Dia juga adalah pengguna setia Giffarine sejak aku perkenalkannya padanya penghujung Nov 2011.
Kenapa ya, ada antara kita yang seakan tidak kisah langsung mengenai betapa pentingnya skrub? Aku pula adalah di antara orang-orangnya. Rata-rata rakan yang aku temui juga mengatakan scrub wajah yang mereka gunakan seakan tidak menampakan hasil yang memberansangkan apatah lagi jika menggunakannya buat pertama kali. Kulit muka masih kasar dan tiada perbezaan.  Aku nak pesan sikit untuk anda yang mempunyai kulit wajah berjerawat yang agak kronik atau berkulit sensitif, anda tidak digalakan memakai scrub wajah. Sebaiknya rawat masalah anda dahulu sebelum mencuba scrub wajah.
Setelah menggunakan Dramatic Exfoliating Massage selama 3 minggu aku berani mengsyorkan untuk teman-teman semua bahawa aku telah temui  sejenis scrub wajah yang dapat memberikan kesan yang ketara walau hanya sekali selepas penggunaan pertama. 
Inilah Dramatic Exfoliating Massage.

Dramatic Exfoliating Massage Lotion

Cara Penggunaan:
Sapukan losyen dan urut wajah anda sehingga kering.Dengan lembut, urut keluar losyen tadi dengan hujung jari.Kemudian, bersihkan muka dengan tuala lembap atau air.

Kod:18001-06
Berat: 95g
Harga Runcit: RM 43.70
 
Ia merupakan scrub yang dapat menanggalkan sel-sel kulit mati tanpa iritasi. Mengecil dan membersih liang-liang roma terbuka dan menggalakkan pembentukan sel kulit baru. Wajah anda kelihatan lebih segar, cerah dan bebas dari kulit kasar dan gelap.Selepas penggunaan yang pertama anda akan mendapati kulit serta merta menjadi lembut dan licin berbanding sebelum menggunakannya. SUNGGUH MENGKAGUMKAN!! Cubalah dan alamilah kehebatannya..saya telah pun mencubanya dan sangat berpuashati dengan hasilnya.  
ANDA BILA LAGI.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...