Thursday 6 June 2013

Dramatic Facial Massage Cream

Kali ini akak ingin berkongsi berkaitan dengan krim muka dari rangkaian Dramatic pula. Krim ini sangat ideal untuk urutan wajah.
Ianya dapat membantu merevitalisasi peredaran darah ke kulit wajah dengan meninggalkan kesan yang berseri-seri dan segar. Pelbagai bahan digunakan untuk memberikan hasil yang sempurna kepada pemakainya seperti ekstrak mentimun untuk kelembapan dan kesegaran kulit di samping menegangkan kulit wajah serta mencegah penuaan pra matang. Susu hidrolisant protien adalah untuk menambah kekenyalan serta memberi kelembapan yang berpanjangan.
Vitamin B3 untuk meningkatkan pertumbuhan sel-sel kulit baru dan membantu peredaran darah. Manakala Evening Primrose Oil membuatkan kulit menjadi lebih halus dan lembut.

Cara Penggunaan:
Letakkan krim di dahi, hidung, dagu dan pipi. Urut dengan lembut selama 3-5 minit sehingga krim diserap dengan baik.
Dramatic Facial Massage Cream
Kod: 18008
Berat Bersih:100 gram
Harga: RM 31.70

Giffarine Dramatic Facial Massage CreamHelps revitalize blood circulation to facial skin leaving it radiant and refreshed. A variety of ingredients enhances the results:Cucumber extract to moisturize and revitalize your skinATP to energize the skin, preventing pre-mature aging.Hydrolyzed milk protein to add suppleness and vitality and extra moisturizing.Vitamin B3 to boost the growth of new skin cells and blood circulation.Evening primrose oil to make the skin soft and smooth.

Directions : 
Dab cream on forehead, nose, chin, and cheeks. Massage gently for 3-5 minutes so that the cream is well absorbed.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...