Friday 14 June 2013

Collagenaa

Kini terdapat pelbagai produk kesihatan yang mengandungi nutrisi yang boleh memperbaiki dan meningkatkan struktur kulit. Produk sedemikian boleh didapati dalam pelbagai bentuk seperti antioksidan dan zat-zat penting yang lain.
Saya pula suka mengunyah Collagenaa ini tak kira masa. Rasanya yang enak dengan perisa jagung manis dengan kolagen. Ianya mempunyai khasiat yang tinggi dalam bijirin dan menambahkan kolagen dalam badan.


Khasiatnya ialah ia boleh:

1. Melembabkan kulit.
2.  Anti Penuaan.
3. Menganjalkan kulit.
4. Membantu pertumbuhan sel dan memperbaharui kulit.
5. Menghilangkan kedutan.
6. Menjana sel baru.
7. Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut di dalam badan.
8. Menurunkan berat badan.
Collagenaa

Kandungan Utama:
Kolagen Ikan, Empingan Jagung

Arahan Penggunaan:
Kunyah 1 tablet / masa ikut keperluan dan citarasa lidah.

Selepas makan tablet ini anda digalakkan minum air suam atau air kosong untuk manafaatnya yang maksima.

Kod: 40708
Kandungan : 100 tablet
Harga: RM26.00


Akak suka mengunyah tablet ini kerana rasanya yang enak ala-ala nestum dan kadang-kadang tidak sedar sudah mengunyah 10 tablet lebih dalam satu masa. Selepas itu mulalah mencari air untuk menghilangkan dahaga. Apabila kita makan tablet itu kita digalakkan minum lebih cecair maka pengambilan air putih dapat membantu menyingkirkan toksin dalam badan serta membantu menyejukan badan. 
Akak mengambil tablet ini tidak kira masa, bila rasa lapar dan tidak sempat untuk keluar makan terutama masa di tempat kerja akak kunyah aje tablet ini. Jadi selain itu ianya membantu akak berdiet juga tanpa disedari sebab mengunyh tablet ini boleh membuat kita berasa kenyang seketika. Satu lagi dalam botol ini terdapat 100 tablet jadi tidaklah cepat habis walaupun kunyah ikut kemahuan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...