Saturday 18 May 2013

Bagi Anda Yang Suka Mengembara Bawalah Produk Sample

SET KEMBARA

 
BEAUTY SAMPLE

1. Whittis Whitening Sunscreen Cream
2. Facial Cleanser 10g
3.Repairy Treatment 5ml
4. Renewal EQ-10 5g
5. Tenderine Body Lotion
6. Centella Body Lotion

Kod: 36144

Hanya RM10.00 sahaja

 Set ini sesuai untuk anda kerana ianya mengandungi barang-barang penjagaan diri yang kecil molek bekasnya. Tidak perlulah anda mengusung bekas losyen yang besar atau produk pencuci muka yang besar sekiranya anda keluar untuk dua tiga hari. Bawa sahaja set bunjut ni. Harganya juga amat berpatutan. Set ini juga sesuai untuk anda yang pertama kali ingin mencuba produk ini. Tetapi selepas ini anda pasti akan membeli set yang lebih besar pula.

 DAILY SAMPLE
  1. Granada,Honey,Ocenia Shower Gel
  2. Aloe Fresh Shower Cream
  3. Granada Shampoo
  4. Granada Conditioner
  5. Care Clean Freshy,Classy
  6. Liquid Laundry 30ml
  7. Bio herba toothpaste
  8. Bio herba Plus toothpaste 20g
Kod: 36143
Hanya RM12.50 






Set ini amat sesuai untuk anda yang mengembara kerana ia mengandungi set penjagaan diri yang lengkap. Terdapat 4 jenis mandian dengan 4 bauan yang wangi baunya terdiri dari bauan delima, madu dan Aloe vera serta Lavender yang menyegarkan.
Selain itu terdapat juga syampu dan perapi delima untuk rambut anda. Untuk intimate pula terdapat dua sample produk iaitu 'Care Clean Freshy' dan 'Care Clean Classy' yang berbeza dan sangat lembut bauanya. Terdapat dua jenis ubat gigi serta sebotol 30ml Laundry Liquid untuk anda mencuci pakaian dalam anda atau pakaian lain. Berbaloi sangat dengan harga semurah RM12.50 sen.


Sekiranya anda berminat dengan sample produk ini boleh sms/whatsapp di no.tel : 010-9390597 atau email ke bonda2iskina.biz@gmail.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...