Friday 12 October 2012

Granada Oil For Beauty

Minyak delima ini dapat melindungi kulit anda daripada pencemaran yang menyebabkan kulit menjadi kering dan kusam. Rumusan istimewa ini diformulasi dari minyak buah delima dan pelembab. Cara terbaik untuk kesan yang lebih mujarab ialah dengan mencampurkan minyak ini dengan losyen badan. Sapukan pada seluruh badan setiap hari, ianya akan menjadikan kulit anda lebih cerah dan halus bermula dari dalam.
  • Diadun juga dari Minyak Bijan, Minyak Zaitun dan Minyak Argan yang penuh dengan khasiat Vitamin E serta Omega-6.
  • Diproses dari buah delima yang terbaik.
  • Manakala kandungan seperti kolagen, Vitamin E dan Squalene pula membantu memperbaiki struktur kulit agar lebih anjal untuk jangka masa panjang. Penggunaanya yang kerap dapat melembab serta melembutkan kulit.

Cara Penggunaan:
Segarkan kulit anda dengan haruman dan khasiat semulajadi Minyak Delima dengan menitiskan beberapa titisan minyak dan campurkan dengan losyen badan. Sapu dan urut minyak dengan rata pada permukaan kulit selepas mandi. Sesuai juga dijadikan sebagai minyak urut.

Harga Runcit: RM40.90
Kod: 10712-06
Berat Bersih: 100ml
NOT110101735K

Aku suka menggunakan minyak ini bersama losyen ' Tenderine Body Lotion' Giffarine. Memang memuaskan bila guna losyen ini. Rasa segar dan apa yang pasti ianya bukan sahaja menjadikan kulitku tidak kering malahan ianya tidak berminyak dan wangi yang menyegarkan tanpa bahan alkohol.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...