Doa & Takziah Untuk Penduduk Kg. Lata Rek yang Dilanda Banjir 22-31 Disember 2014

Saturday, 16 June 2012

Giffarine Multi-purpose Liquid Cleanser

Petang tadi aku nak basuh kereta. Ambik sabun cuci kereta dah habis dikerjakan oleh anak-anakku. Apalagi peninglah memikirkan camne nak basuh kereta ni. Nak hantar kedai hari ni hari minggu tempat yang aku selalu cuci kereta tutup. Tengok kereta kotor sangat. Aku keluarkan semua barang dari boot kereta. Ternampak barang-barang Giffarine yang aku baru ambik semalam dan belum berkesempatan hendak menghantar kepada pelanggan yang memesannya.
Aku mengalih barang-barang tersebut ke tepi dan memasukkan ke dalam kereta sorong sebab banyak juga barang tu. ternampak sebotol Giffarine Multi-purpose Liquid Cleanser. Teringat abah pernah cuci kereta guna multi-purpose licquid ni. Aku pun ambik gayung dan baldi. Tuang sedikit cecair tu dan terus  cuci kereta.
Setengah jam kemudian.. pergh.. cam tak percaya je.. Berkilatnya kereta aku. tak sangka pula menjadi juga.. pencuci serbaguna ini mengandungi Nonionic Surfactant yang dapat menanggalkan kotoran dan minyak dengan berkesan.
Pencuci bioklinikal ini merupakan pencuci yang mesra alam dan lembut pada kulit dan tidak menghakis. Ia sesuai bagi tujuan mencuci yang anda idamkan.

 Giffarine Multi-purpose Liquid Cleanser
Harga : RM13.00
Cara Penggunaan:
1) Untuk Pakaian.
     Sebelum mencuci , tuang sedikit cecair itu ke atas permukaan yang kotor dan kemudian bilas deng

2) Untuk Barangan Rumah:
    Gunakan 1 penutup cecair dalam 4 liter air dan gunakan ia untuk mencuci. Kemudian bilas dengan air.
3) Untuk Kegunaan Umum Seperti Perabot dan Perhiasan Kayu:
    Gunakan 1 penutup cecair pencuci dalam 4 liter air dan gunakan ia untuk mencuci. Kemudian bilas dengan air.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...