Thursday 29 August 2013

Penutupan Sementara

Saya memohon maaf kepada semua customer kerana tidak dapat memenuhi permintaan dan pertanyaan berkaitan barangan Giffarine.
Saya sekarang terpaksa menumpukan perhatian kepada kerja dan menyebabkan saya sentiasa berada di luar kawasan.
Anda masih berpeluang untuk mendapatkan maklumat berkaitan barangan Gifffarine serta petua-petua yang telah saya postkan sebelum ini.
Terima kasih kerana melayari blog saya ini.
Anda boleh mendapatkan barangan Giffarine daripada stokis lain yang kini terdapat di seluruh Malayasia tapi anda mungkin tidak dapat lagi tawaran terkezut seperti yang saya dan team buat sebelum ini.
In Sha Allah saya akan mulakan semula selepas ini.
Izinkan saya undur diri buat sementara waktu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...