Tuesday 1 May 2012

JUS DELIMA GIFFARINE

Granada 100% Pomegranate juice from concentrated Promegranate Jus (Giffarine Brand)
Dosage: 1-2 tablespoon daily (15-30cc) anytime
Net Weight: 700ml
HR: RM 71.30
Aku ingin berkongsi rahsia berkaitan dengan Jus Delima pula. Aku telah menggunakan jus Delima ini botol yang ke-5 untuk tahun ini.
Semasa mula-mula mengguna jus ini aku rasa tak selesa perut sebab aku ada penyakit gastrik Aku rasakan dalam dua tiga hari pertama aku minum jus itu perut aku kerap sakit dan pedih. Badan juga jadi lemah dan tidak selesa.Tapi aku teruskan juga meminumnya tak banyak pun 15ml sahaja sehari pada setiap pagi. Aku bertahan meminumnya kerana aku rasa serasi dengan lidahku walaupun perutku meragam. Bagiku mungkin situasi ini adalah satu tindak balas jus itu dan mengeluarkan toksin dalam badanku. Seminggu selepas itu, aku rasa perubahan yang meyakinkan aku. Walaupun belum menakjubkan pada masa itu. Badanku terasa lebih ringan dan aku juga berasa lebih cergas dan tidak mudah letih. Malahan stress juga dapat aku kawal dan atasi. Percaya tak? Aku boleh kawal kemarahanku sedangkan aku adalah seorang yang pembengis juga.
Pada Febuari 2012 aku telah menghadiri kursus selama 2 minggu anjuran jabatanku. Sepanjang hari hanya mengadap dinding dan berkurung di dalam aircond. Masuk pukul 7.15pagi dan aku balik pukul 7.00 petang. 
Di sinilah apa yang aku rasakan menakjubkan. Aku ada masalah resdung. Lama sikit dalam aircond boleh hidung berair. Makan makanan pedas grenti hingus aku meleleh. Tetapi pada minggu pertama itu aku sentiasa 'cool' sahaja sedangkan orang lain mata dan hidung dah merah berhingus sebab kena selsema. Berjangkit dari seorang ke seorang lain. Namun aku masih kuat tanpa rasa apa-apa pun. Aku tidak dijangkiti selsema sedangkan sebelum ini akulah penyebarnya. Aku begitu yakin dengan khasiat jus itu sebab aku tidak mengamalkan benda lain kecuali jus delima sahaja. Sepanjang 2 minggu itu aku tidak membawa jus delima bersamaku. Hari-hari akhir barulah aku mula rasa tempias nya tapi aku masih boleh bertahan sehingga habis kursus.
Dari situ aku yakin delima adalah penawar sebab ia kaya dengan Vitamin C yang penting untuk membantu menguatkan imun badan sesiapa yang mengamalkannya. 
Sekarang ini juga di usia melebihi 35 tahun aku masih berbangga dengan kulitku sebab di antara khasiat jus Delima Giffarine adalah mencantikkan kulit.
Dari pengalaman aku sendiri menggunakan JUS DELIMA GIFFARINE ini aku berani mengesyorkan untuk orang lain terutama yang mengalami masalah resdung untuk sama-sama berkongsi rahsia dan khasiat jus delima ini. Ambillah penawar daripadanya. Rasa delima yang asli membuatkan aku yakin untuk terus menggunakannya bersama sesi keluargaku. Jadi bagaimana dengan anda? Marilah kita sama-sama guna JUS DELIMA GIFFARINE UNTUK KHASIATNYA. Ianya juga adalah HALAL.

8 comments:

  1. 30 cc tu campur air ke? sya baru beli tpi semuanya rulisan siam jadi x faham. beli di farmasi sahaja

    ReplyDelete
  2. Salam.. untuk pengguna jus delima ini, anda tidak perlu campur atau tambah air. Anda minum sahaja 15ml jus itu 'pure' dan keaslian-sebenar buah delima akan anda rasai. Masam, manis dan kelat sedikit dihujung tekak anda. Pasti anda menggemari rasanya yang asli itu.

    ReplyDelete
  3. Betul ke ni? Nak try jugak la. Resdung makin kuat lepas makan ubat sinus care..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan cuba kalau saudara tidak percaya tapi saya syorkan anda amalkan Jus Delima ini dan saudara tidak akan pernah menyesal menggunakannya. Saudara akan dapat rasai perbezaannya bukan sahaja untuk masalah resdung malahan beberapa khasiat lain lagi.

      Delete
  4. Ada kelulusan kkm x...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jus Delima Giffarine sememangnya mendapat kelulusan KKM. Barangan Giffarine yang dibawa masuk ke Malaysia mendapat kelulusan KKM dan semestinya halal.

      Delete
  5. Kt mna sya nk belu jus delima ni ek. Bleh bg tau sya x... Pls me.... :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam. Anda boleh dapatkan jus delima ini dengan saya secara online. Bleh wassap ke nombor 010-4325759 untuk sebarang pertanyaan. (Iskina)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...