Friday 29 September 2017

Aleo Vera 92% Soothing Gel Nature Republic

Salam sejahtera. Apa khabar ? Saya doakan semoga anda yang membaca coretan ini berada di dalam keadaan  sihat sejahtera.

Nampak tak produk apa tu kat atas?
Saya tengah guna produk ni.  Soothing & Moisture Aleo Vera 92% , Soothing Gel dari nature Republic.
Produk ni buatan Korea.
Kalau sis minat K-Pop ha ini dia salah satu produk dari sana.
Okey review sis kali ini pasal produk ini...
Masa tengok kawan dan adik guna produk ini, sis buat endah tak endah je. Tapi satu hari tu sis plan nak ambik original Aleo Vera dari pasu tepi rumah untuk kegunaan sis. Petang tu hari hujan dan sis malas nak berhujan semata-mata aleo vera. Jadi kebetulan adik ada kat rumah sis. Sis teringat dia yang guna produk ini.
Jadi sis pun ushar lah kat adik.
Bila dah dapat sis belek bekas tersebut. Sentuhan pertama sis kat gambar aleo vera tu. Terasa corak gambarnya timbul. Kemudian corak titisan air juga timbul.
Bila dibuka bahagian dalamnya sis perasan penutup plastik bahagian dalam ada tulisan 'Nature Republic'.
Bau yang segar dan lembut menusuk hidung. Bau asli aleo vera. Terasa cam nak makan je bila hidu bau itu.
Lepas tu sis belek lagi bahagian bawah bekas dan kenal pasti tarikh luput dan juga kandungan di dalam produk tersebut.
Bila dah puas hati barulah sis berani sapu kat lengan mula-mulanya. Adik datang dan beritahu ianya boleh disapu ke kulit wajah juga. Bila sis sapu kat muka sis, wau mula-mula terasa sejuk dan urutan lembut yang dilakukan memang terasa anjal kulit pipi. Sis suka, sis suka kalau camni.
Lepas tu sis sapu kat lengan kiri, leher, paha sampailah kaki. Bau yang memikat dan hasil resapan yang lembut ke kulit membuat sis mula jatuh cinta dengan produk ini.
So, pesan sis kalau susah nak dapatkan aleovera asli, gunalah produk Aleo Vera Soothing Gel dari Nature Republic ini untuk mendapatkan kulit yang cantik. Jom kita guna produk ni pula.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...