Sunday 30 June 2013

Tawaran Terkejut Sesi Julai 2013

Semalam akak check stok barang. Packing untuk di pos berderet. Sakit pinggang juga takut2 tersalah hantar plak kat orang lain. Bantuan dari Mat Poyo amat penting di saat ini. Counter checking and double checking. Serik dah tersalah hantar kat customer.
Pot pet pot pet benda sama... setelah berbincang dengan geng kita orang maka untuk sesi Julai ini ada lah barang harga terkezut lagi.

1. Diperkenalkan :
 Hai korang ada sembelit tak? Akak nak syorkan Senna Capsule. Akak tabik kat ubat ni sebab berjaya melawaskan perut orang-orang yang bermasalah dan menggunakan ubat ini. Betul-betul mujarab. Ada setengah orang guna ubat ini untuk menguruskan badan. Akak tak pasti keberkesanan untuk menguruskan badan ni. Tetapi memang ada beberapa customer akak yang beli Senna Capsule untuk tujuan tersebut.
Berapa harga yang akak nak bagi kali ini ya? Setelah soksek sok sek dengan team akak maka kita orang dengan terkezutnya memberi tawaran dengan harga sekotak RM9.00 sahaja. Harga asal RM12.00.
Okey dah tu kurang RM3.00. Sapa nak bagi dik...

2. Tawaran kedua untuk tablet Granada .. ala Tablet Delima jenama Giffarine. Kalau korang sakit masa menstrual- period tu.. terguling-guling menahan sakit. Ini akak ada caranya untuk mengurangkan simtom itu. Cuba kunyah Tablet delima ini sebanyak 4-5 biji lepas tu korang rehat , pejam-pejam mata sekejap. Grenti korang akan berasa lega dengan sakit yang menyengat tu. Korang boleh berehat dengan selesa tanpa berpeluh-peluh menahan sakit lagi. Mujarab dik.
Akak ada offer untuk Tablet Delima. Harga asal RM39.00 tapi akak bagi dengan harga RM35.00. Amacam tak nak ke? Ambik ajelah . Email kat akak ya... SMS kat 010-9390597

3. Tawaran seterusnya akan muncul pada penghujung Julai nanti. Tawaran Rayalah pulak dik...
That's all for the listing... gedebuk... see you daa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...